توماس بتی اولین مرد حامله دنیا !!!
درباره وبلاگ

سلام ، خوش اومدین به کلبه ی عاشقونه ی من و همسرم... این وبلاگ به رابطه ی خاص ما دو نفر محدود نمیشه اما تک تک مطالبش همیشه با عشق هر 2 مون انتخاب و به روز میشه . امیدواریم لحظات خوشی را در اینجا سپری کنید .
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ** ناب ترین های من و همسرم ** و آدرس nabtarinhayema.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


** اووووووووف**
گاهی اوقات همینی که هستی را دوست دارم وگرنه بهتر از این را همه دوست دارند ...
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:حامله,توماس بتی,لقاح مصنوعی, :: 17:55 ::  نويسنده : من و همسرم       

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/71335.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
 

توماس بتی در مقابل دوربین های تلویزیونی در برنامه اپرا

وینفری که یکی از معتبرترین برنامه های تلویزیونی دنیاست

شکم باردار خودش را نشان داد!!!!

اودرخصوص باردار شدن خود پس از ۱۲ سال زندگی مردانه گفت؛

یکی از آرزو های همیشگی من این بود که فرزندی داشته باشم

اما پس از گذشت پنج سال از ازدواج خود با نانسی دریافتم او به

خاطر مشکلات جسمانی قادر به باردار شدن نیست.

در این زمان ما با هم مشورت کردیم و سرانجام به این نتیجه

رسیدیم که من با توجه به وضعیت جسمانی خودم،

برای باردار شدن تلاش کنم...

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/71334.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


توماس بیتای گفت وقتی بچه اش به اندازه کافی بزرگ شود همه حقایق را به او خواهد گفت. او خواهد گفت چقدر والدینش عاشق هم بودند و چقدر نیز عاشقانه او را دوست خواهند داشت.
توماس بیتای متولد هاوائی است او تصمیم گرفت به روش تلقیح مصنوعی حامله شود 5 سال پس از اینکه همسرش بدلیل بیماری رحم اش را خارج کرد ، او گفت اگر نانسی می توانست حامله شود او هرگز حامله نمیشد. بتی گفت از واکنش مردم پس از تولد بچه خیلی می ترسد
من می خوام اینکارو آسان کنم برای زوج های شبیه ما ، اما من می ترسم. من می ترسم از واکنش مردم نسبت به زندگی ما ، من نمی خوام زندگی که دارم رو از دست بدم ، من می دونم این مسئله خیلی سختی برای بسیاری از مردم است که درک کنند.
اما فقط برای ما این یعنی اینکه ما زن و شوهری هستیم که یک بچه خواهند داشت.


The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/71336.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

توماس در ادامه احساس خود را در مورد زندگی مردی که باردار است چنین بازگو کرد؛ زمانی که این تصمیم را گرفتیم به این نمی اندیشیدم که من در حال حاضر چه جنسیتی دارم و تصور جامعه از من چیست. تنها هدف مان اهمیت داشت. من گمان می کنم در این مورد باردار شدن یک عمل مردانه یا زنانه نیست بلکه یک عمل انسانی است. این نیازی است که فردی می خواهد بچه دار شود و حالا که در این وضعیت هستم تنها آرزویم این است که فرزند سالمی را به دنیا آورم.

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/71333.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


 نانسی همسر توماس که از ازدواج قبلی خود دو فرزند دارد، در شرح چگونگی انجام این عمل گفت؛ پس از اینکه تصمیم به انجام این کار گرفتیم ما ابتدا به دنبال کسی گشتیم که حاضر باشد در عمل لقاح مصنوعی ما را یاری کند. پس از یافتن مرد جوانی من به یک دامپزشکی رفتم و سرنگ مخصوص لقاح مصنوعی حیوانات را خریداری کردم. پس از تهیه مقدمات کار ما در حالی که امید چندانی به موفقیت طرح مان نداشتیم، خودمان در خانه عمل را انجام دادیم و چند روز بعد برای اینکه از ماحصل کار باخبر شویم، توماس را برای آزمایش خون به آزمایشگاه بردیم و از تست بارداری متوجه شدیم عمل موفقیت آمیز بوده است.

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/71332.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: