آشنایی و ازدواج فرح دیبا و محمدرضا پهلوی
درباره وبلاگ

سلام ، خوش اومدین به کلبه ی عاشقونه ی من و همسرم... این وبلاگ به رابطه ی خاص ما دو نفر محدود نمیشه اما تک تک مطالبش همیشه با عشق هر 2 مون انتخاب و به روز میشه . امیدواریم لحظات خوشی را در اینجا سپری کنید .
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ** ناب ترین های من و همسرم ** و آدرس nabtarinhayema.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


** اووووووووف**
گاهی اوقات همینی که هستی را دوست دارم وگرنه بهتر از این را همه دوست دارند ...

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/57735.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 



فرح خود در این مورد می‌گوید:

ازدواج با مردی که من و دوستانم به او احترام فراوان داشتیم و بارها در مسیرش

ایستاده و پرچمها را تکان داده و فریاد شادی کشیده بودیم امری غیرمنتظره بود.

ناگهان می‌بایست او را چون یک انسان معمولی و شوهر خویش ببینم و هم به

او به عنوان پادشاهی مقتدر نظر کنم. این کار نوعی دل به دریا زدن بود.


The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/57737.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/57736.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

شاه در خاطرات خود در این باره می‌گوید:

«داماد من مدتی بود که به امور دانشجویان ایرانی که در کشورهای بیگانه مشغول تحصیلات عالیه بودند، علاقه نشان می‌داد. در ضمن همین ایام با دوشیزه فرح دیبا که بیست و یکسال بیشتر نداشت و برای مشورت در امور تحصیلی خود در فرانسه به وی مراجعه کرده بود آشنا شده بود...

دوشیزه فرح برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود در سال 1338 به تهران آمد. در این موقع داماد و دخترم با وی آشنا شده و برای صرف شام از او دعوتی به عمل آوردند. معلوم شد که دختر من و دوشیزه فرح دارای دوستان مشترکند و در بسیاری از امور با یکدیگر توافق روحی دارند. بار دیگر از دوشیزه فرح دعوت به عمل آمد. دخترم شهناز ترتیبی فراهم ساخت که من نیز در آن میهمانی شرکت کنم....

یک هفته بعد از این بدو پیشنهاد ازدواج دادم».

The image “http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/1/57734.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

این هم کارت عروسیشون :

http://zemestan.blogfars.com/fotofiles/50110.jpg

این هم یک عکس از عروسیشون :

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: